مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-11اجتماعي

برقراری برق شهرستا ن های گیلان به محض اتمام بارش برف


رییس مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه به محض کاهش ناپایداری هوا برق مناطق وصل می شود، گفت: بارش برف سبب اتصالی کردن سیم های برق می شود.

- ایسنا/گیلان رییس مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه به محض کاهش ناپایداری هوا برق مناطق وصل می شود، گفت: بارش برف سبب اتصالی کردن سیم های برق می شود.

رضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از روز گذشته شاهد بارش شدید برف در جلگه مرکزی گیلان به ویژه شهر رشت هستیم، اظهار کرد: برف سنگین همچنان در حال بارش است.

وی با اشاره به قطع بارش برف از سمت آستارا و تالش، افزود: این سامانه بارشی به سمت شرق گیلان در حال حرکت است و امشب از منطقه خارج می شود.

رییس مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه بارش برف سنگین انسداد برخی از محورها را موجب شده است، گفت: علیرغم تلاش همه نیروها و حضور میدانی مدیران ارشد دستگاه ها و مدیران عامل شرکت های خدمات رسان زیرساختی، با قطع برق و آب و تلفن و محدودیت عبور و مرور در تعدادی از شهرستان ها مواجه هستیم.

اسلامی یکی از عمده ترین دلایل مسدود شدن محور سراوان رشت در محدود امامزاده هاشم را بههمراه نداشتن زنجیر چرخ توسط خودروها دانست و اضافه کرد: رعایت نکردن نکات تذکر داده شده مشکلات تردد را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری برق شهرستا ن های گیلان به محض اتمام بارش برف

برقراری برق شهرستا ن های گیلان به محض اتمام بارش برف